Què és AssistOffice?

AssistOffice és gestió online del teu negoci amb tots els serveis integrats:
facturació, comptabilitat i tramitació fiscal

AssistOffice és la resposta per a la gestió dels autònoms i les pimes. Saps fer quelcom valuós pel teu mercat: ets metge, lampista, perruquera o tens un petit restaurant. Potser, fins i tot, t’ha anat prou bé i tens alguns empleats. És genial i, tot i així, cada fi de mes se’t fa un nus a l’estómac amb els comptes.

Preocupa’t del teu negoci i deixa’ns a nosaltres posar-hi les bases per tal que la gestió sigui un element fàcil i agradable, que t’ajudi a tenir-ho tot controlat. Com diu la dita, “si ets confiter, fes confits”.

AssistOffice combina la potència i facilitat de la plataforma online amb l’experiència i atenció personalitzada dels nostres gestors.

 

Tenim opcions per a tots els tipus d’empresa, si no trobes el pla de serveis que estàs buscant, pregunta’ns i segur que trobem una opció ajustada a les teves necessitats.

 

Còm funciona AssistOffice?

AssistOffice = Gestió online

Billage

La potència, facilitat i disponibilitat de la plataforma online

ico_facturacion Facturació Pren el control de la teva facturació i coneix la teva situació financera en qualsevol moment. Crea i gestiona ofertes, comandes, albarans i factures amb pocs clics i tota la potència d’una aplicació robusta.

ico_facturacion Oportunitats Amb el CRM gestiona els perfils dels clients, leads, proveïdors i socis. Fes previsions i seguiment de les oportunitats amb un calendari d’activitats. Augmenta la teva productivitat i efectivitat.

ico_facturacion Projectes Un gran gestor de projectes integrat amb el CRM, les ofertes i la facturació. Gestió de projectes amb definició de tasques, fites de facturació, imputació de despeses, alertes sobre previsions econòmiques i de dates.

ico_facturacion Gestió documental Col·labora amb el teu equip intern i extern creant documents i desant-los en PDF. Amb grups de discussió, vinculant cada document a un client o proveïdor concret i personalitzant les plantilles.

ico_facturacion Anàlisis i alertes Eines que t’ajuden a gestionar el teu negoci. Les alertes t’avisen d’oportunitats desateses, contractes que finalitzen. Sigues ràpid i eficaç. Amb les anàlisis generes dades en temps real sobre facturació, impagaments, despeses i oportunitats.

Gestoria

L’experiència i atenció personalitzada dels nostres gestors professionals

ico_facturacion Facturació: ASSISTOFFICE recull les dades que has introduït a Billage, pren les dades de les teves factures de vendes i compres de manera que puguis controlar cobraments i pagamenta.

Un cop fet això, nosaltres ens ocupem de la resta:

ico_facturacion Comptabilitat De manera automàtica, les teves factures són comptabilitzades i processades per l’elaboració de la comptabilitat.

ico_facturacion Elaboració de nòmines Mensualment, elaborem els rebuts de salaris i presentem els butlletins de cotització.

ico_facturacion Presentació d’Impostos En la data que correspongui, ASSISTOFFICE presentarà telemàticament els teus impostos i els domiciliarà al compte que ens indiquis. Fes-ho tú mateix amb la garantia dels nostres professionals en la tramitació amb l’Administració. Nosaltres ens encarreguem de les teves declaracions informatives, la gestió i presentació d’impostos: IVA, IRPF, el model 34…

ico_facturacion Documentació Una cop es presenten i tramiten els documents, ASSISTOFFICE els posa a la teva disposició, en PDF, en el teu perfil d’usuari.

ico_facturacion Asesoria Si et cal consultar una situación particular, resoldre dubtes o qualsevol tipus d’assessorament fiscal, comptable o laboral, el nostre equip d’assessors serà sempre a la teva disposició.

 

En què es diferencia AssistOffice de la resta de solucions?

ASSISTOFFICE és la plataforma “on-line” que t’ajuda a gestionar el teu negoci de dos maneres:

• Por una banda, hi ha la potència de Billage, el software que integra gestió de contactes i clients (CRM amb gestió de facturació, documents i projectes). S’inclouen a la suite els serveis d’alertes, anàlisi y col.laboració online amb el teu equip.

• D’altra banda, ofereix un equip de professionals que gestionaran, mitjantçant la plataforma i altres aplicacion connectades a ella, (estàndar o amb programació pròpia), les teves obligacions comptables, tributàries i laborals.

Quins tipus de gestories online trobes al mercat?

1. Les 100% web: Les gestories que et diuen que són 100% web i que “que no has de saber comptabilitat”; l’única cosa que fan és posar a la teva disposició com a client/usuari les eines necessàries per que “tu facis tú mateix”… és a dir, no hi ha cap professionalització ni assessorament.

2. Gestories clàssiques que es fan dir online simplement perque tenen web i posen a la teva disposició un sistema de facturació online. Aquests sistemes no van més enllà de l’escanejat d’alguns documents perque tota la gestió es fa des de la gestoria de forma tradicional, sense que tú tinguis control real sobre els teus documents, activitats o puguis ser tú qui ho faci.

3. AssistOffice: Seria un híbrid de les opcions anteriors: coneixem les capacitats d’Internet, de que siguis tú mateix qui porti la gestió del negoci, però també sabem que, de tant en tant, cal una mà amiga i experta.