Equip d’assessors

Som experts en assessorament i gestió de pimes i autònoms.

Tenim més de 20 anys d’experiència que ens permeten acompanyar-te en tota la teva trajectòria des que:

t’inicies com autònom,

fas el pas d’emprendre i muntar la teva start-up,

comences a consolidar la teva empresa i la converteixes en una PiME

fins i tot, t’acompanyem en la internacionalització.

 

Els punts forts d’AssistOffice

Experiència en el tractament de la informació econòmica dels nostres clients.

Informació actualitzada de la situació real del teu negoci.

Confidencialitat en el tractament i gestió de la informació.

• Implantació de tecnologies i aplicacions informàtiques i de gestió.

Especialització i professionalització dels processos comptables, financers, administratius, laborals i fiscals.

Tracte personalitzat als nostres clients.

Estalvi de costos.

 

Què aconseguiràs implementant AssistOffice a la teva empresa?

• Una millor organització de la teva empresa.

• Un millor i més directe accés a la informació financera i econòmica del teu negoci. La presa de decisions serà una tasca més senzilla un cop sàpigues les despeses de la teva empresa, la situació dels cobraments, l’estat de liquiditat o els càrrecs pendents. Tot això és essencial a l’hora de prendre decisions.

• Més rapidesa en operacions de cobrament, pagament, descomptes, etc. Quan tinguis els números clars, podràs dir-li al teu proveïdor més dur que et mantingui el descompte de la compra anterior.

• Una important reducció de costos administratius. Al pagar únicament por allò que utilitzes de manera externalitzada estalvies en instal·lacions, aplicacions informàtiques, còpies de seguretat, reciclatges…

• Assoliràs la màxima efectivitat de la teva empresa, podràs centrar-te en allò que constitueix la part del negoci essencial per competir.

• Oferiràs una imatge de professionalitat i innovació tot millorant el servei ofert als teus clients i proveïdors.