Grans avantatges

AssistOffice és el resultat de la unió del millor de la gestoria de tota la vida amb el millor de la tecnologia al núvol. Tota la competència, experiència i especialització del primer amb l’eficiència i les possibilitats il·limitades que només pot oferir la tecnologia al núvol.

Aquesta combinació, única al mercat, suposa infinitat d’avantatges i beneficis per a tu i per a la teva empresa que ningú més pot oferir-te.

Hem resumit aquests avantatges en quatre grans grups:

#1. FACILITAT

Tota la informació del teu negoci en una sola aplicació, disponible sempre i des de qualsevol lloc, sense pèrdues de temps ni altres complicacions.

#2. AGILITAT

Sense haver-te de desplaçar ni escanejar res, ASSISTOFFICE comptabilitzarà les teves factures i conciliarà els teus comptes.

#3. CONFIANÇA

Presentarem els teus impostos telemàticament dins de termini, sense que t’hagis de preocupar de res, gràcies a l’aplicació AssistOffice.

#4. GARANTIA

Posem a la teva disposició tot un equip de professionals amb la més àmplia experiència per ocupar-se de la teva comptabilitat, les teves nòmines, els teus impostos i, per damunt de tot, els teus dubtes.